Saturday, October 23, 2010

اینترنت فوق‌سریع گوگل، صدبار سریع‌تر از پرسرعت‌ترین‌ها

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via Donbaleh.com by Green_power on 10/22/10

پس از ماه‌ها بحث، بررسی و آزمایش‌های درون‌سازمانی، سرانجام قرار است اینترنت فوق‌سریع گوگل برای نخستین بار در جایی خارج از گوگل‌پلکس (مقر اصلی گوگل در سانتاکلارا، کالیفرنیا) مورد آزمایش قرار گیرد. گوگل، غول جست‌وجوهای آنلاین می‌خواهد به جمع ارا‌ئه‌دهندگان خدمات اینترنتی بپیوندد. این کمپانی از مدت‌ها پیش برای ورود به این بازار بزرگ برنامه‌ریزی کرده و می‌خواهد با دستی پر وارد این عرصه شود. با توجه به توضیحات ارائه شده از سوی مسئولان این کمپانی، به نظر می‌رسد اینترنت ارائه شده از سوی گوگل نسبت به سرویس‌ رقبای دیگرتفاوت‌های فاحشی خواهد داشت. گفته می‌شود این کمپانی می‌تواند اتصالاتی با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه را برای کاربران اینترنت فراهم کند؛ سرعتی بی‌نظیر و بی‌سابقه که همچون بسیاری از سرویس‌های گوگل‌، در جهان مجازی و شیوه‌های زیست آنلاین تحولاتی بنیادین پدید خواهد آورد و شیوه‌های دسترسی به اینترنت را دگرگون خواهد کرد. اینترنت فوق‌سریع گوگل دست‌کم صد برابر سریع‌تر از پرسرعت‌ترین اتصالات روز دنیاست.

 
 

Things you can do from here:

 
 

Saturday, October 16, 2010

Bikini Model Denise

مدل بیکینی دنایز

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via Bikini Models by Priyanka Shah on 10/14/10


 
 

Things you can do from here:

 
 

وزیر خارجه دانمارک: تکذیب می‌کنم

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via Radio Zamaneh by admin@radiozamaneh.com (Radio Zamaneh) on 10/15/10

لنه اسپرسن، وزیر خارجه دانمارک و رئیس حزب دموکرات مسیحی در این کشور، تکذیب کرد که به خاطر کاریکاتورهای پیامبر اسلام عذرخواهی کرده است.

به گزارش رسانه‌های دانمارکی، لنه اسپرسن، وزیر خارجه دانمارک، در بروکسل، در مقابل رسانه‌های غربی، ادعای برخی روزنامه‌های مصری را که او در سفرش به مصر، به خاطر کاریکاتورهای پیامبر اسلام عذرخواهی کرده، به شدت تکذیب کرده است.



وزیر خارجه دانمارک: اظهار تأسف کردم. عذرخواهی نکردم

برخی روزنامه‌های مصری به نقل از شیخ احمد الطیب، شیخ الازهر خبر عذرخواهی خانم لنه اسپرسن، وزیر امور خارجه‌ دانمارک را نقل کرده بودند.

لنه اسپرسن، که امروز، ۲۳ مهر ماه برای حضور در اجلاس سران ناتو به بروکسل سفر کرده، به رسانه‌ها اعلام کرد که این خبر حقیقت ندارد. وزیر امور خارجه دانمارک گفت: «من این خبر را تکذیب می‌کنم. من با دقت از روی دست‌نویس سخنرانی کردم و این دست‌نویس هم منتشر شده است.»

در متن سخنرانی وزیر خارجه دانمارک آمده است: «دولت دانمارک از این که احساسات مردم بی‌شماری جریحه‌دار شده، متأسف است. دولت دانمارک تحقیر و توهین به هر گروهی از مردم را به خاطر تعلقات قومی یا اعتقادات دینی محکوم می‌کند»

لنه اسپرسن در بروکسل یادآور شد که در مصر، همزمان بر این نکته تأکید کرده که انسان‌ها حق دارند عقایدشان را آزادانه و بدون دخالت حکومت، اما در چارچوب قانون بیان کنند. ولی در همان حال باید به یاد داشت که آزادی بیان بدون حد و حصر نیست.

در این میان روزنامه‌های چاپ مصر بر این موضوع تأکید دارند که خانم لنه اسپرسن به خاطر چاپ کاریکاتورهای پیامبر اسلام از شیخ احمد الطیب عذرخواهی کرده است.

بنا به گزارش رادیو دانمارک، سخنگوی شیخ احمد الطیب، محمد طنتاوی عصر امروز در مصاحبه‌ای با این رادیو گفته است وزیر امور خارجه‌ دانمارک مستقیماً عذرخواهی نکرده است. اظهار تأسف را نباید به عذرخواهی تعبیر کرد. محمد طنتاوی همچنین در این مصاحبه‌ رادیویی احتمال داده است که ترجمه‌ی متن سخنرانی وزیر امور خارجه دانمارک به عربی از دقت کافی برخوردار نبوده است.

«چهره محمد» ( به دانمارکی Muhammeds ansigt) مجموعه‌ای است از ۱۲ کاریکاتور که به زندگی پیامبر اسلام می‌پردازد. این کاریکاتورها در ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۵ در روزنامه‌ «ژلاند پستن» چاپ دانمارک منتشر و چندی بعد در روزنامه عربی‌زبان «الفاجر» در مصر تجدید چاپ شدند. انتشار این کاریکاتورها به اعتراضات دامنه‌دار مسلمانان در برخی کشورهای اسلامی منجر شد.

Share/Save/Bookmark

 
 

Things you can do from here:

 
 

فیلتر شکن اپرا مینی

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via انجمن نوفیلتر by mohsensoft20 on 10/9/10

سلام
میخام یه فیلتر شکن باحال بهتون معرفی کنم که دائمی هستش
با اینترنتهای کم سرعت هم کار میکنه البته Java Runtime باید رو سیستمتون نصب باشه
این نرم افزار در اصل ماله موبایل هست ولی ما یه کارهائی کردیم که بشه تو کامپیوتر هم ازش استفاده کرد
http://www.mediafire.com/file/hkq68c...ator-2.0.4.rar
طرز استفاده: اول دانلودش کنید از حالت زیپ درش بیارید
دوم فایل Micro Emulator را اجراکنید
سوم از گزینه File اولین گزینه را انتخاب کنید و فایل Opera Mini را Open کنید و بر روی گزینه استارت رو صفحه کلیک کنید
حالا از اینترنت بدونه فیلتر لذت ببرید
به دوستان خود معرفی کنید لطفا

 
 

Things you can do from here:

 
 

تمام فیلتر شکن های روز دنیا

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via انجمن نوفیلتر by qwerasdf on 10/15/10

در اینجا تمام فیلتر شکن های دنیا به همراه آموزش را در اختیار شما میگذاریم.
MR.Zhang
http://www.4shared.com/file/a4TpO4de/MrZhaHelp.html
siscom accelerator
http://www.4shared.com/file/O_QD4Bh4/SiscoHelp.html
paperbus
http://www.4shared.com/file/sslY-JS5/PapBusHelp.html
tor
http://www.4shared.com/file/msezls2C/VidToHelp.html
JAP
http://www.4shared.com/file/pQStZta3/JonJapv0013006.html
your freedom
http://www.4shared.com/file/cJbRpQ6D/FreeDv20101010.html
ghost surf.platinum
http://www.4shared.com/file/241801216/7f3d28ca/GhS2005.html
AOL
http://www.4shared.com/file/241793766/60f864c9/Aov95.html
cproxy
http://www.4shared.com/file/vV3Am17n/CproFull.html
ultrasurf
http://www.4shared.com/file/zJX7GRqY/Ult999.html
toonel
http://www.4shared.com/file/241815509/41d4ac78/Too005050.html
sonic proxy
http://www.4shared.com/file/241815452/aab3eb82/SonProv2.html
puff
http://www.mediafire.com/file/3wmt2gyznon/pu.v0.03.321.zip
tcompressor
http://www.4shared.com/file/Z73HGUVI/TrComv20409.html
hopster
http://www.4shared.com/file/IGfKkn-p/HopvR17.html
.................................................. .................................................. .........................
دوستان بعضی از این نرم افزار های فیلتر شکن احتیاچ به نرم افزار جاوا دارند که وقتی از سایت زیر دانلود کردید دیگه راحت با نرم افزار برای عبور از فیلتر حال کنید.
پلتفرم جاواhttp://www.4shared.com/file/x_klbQsA/Copy_of_Java.html
حال کنید.
با تشکر





نظر یادتون نره

 
 

Things you can do from here:

 
 

افزایش سرعت ضمیمه کردن فایل های ارسالی در Gmail

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via تـرفـنـد سـیــتـی by tarfand30t on 9/20/10

در صورتی که از سرویس‏دهنده ایمیل Gmail برای ارسال و دریافت ایمیل‏های خود استفاده می‏کنید، حتماً می‏دانید که به هنگام ارسال ایمیل، می‏توانید با کلیک بر روی گزینه Attach a file فایل یا فایل‏هایی را همراه ایمیل ارسالی خود ضمیمه کنید. اما در صورتی که تعداد فایل‏های شما زیاد باشد، هر بار انتخاب این گزینه و سپس انتخاب فایل مورد نظر از روی هارد زمان زیادی را صرف می‏کند. در این ترفند قصد داریم نحوه Attach نمودن سریع‏تر فایل‏ها را در Gmail برای شما بازگو نماییم.

 
 

Things you can do from here:

 
 

تشخیص نوع فایل بر اساس محتوا و بدون اطلاع از پسوند فایل

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via تفريح‌وار: هر روز يك نوشتار by تفريح‌وار on 1/8/10

شايد براي شما هم زياد پيش آمده باشد كه فايلي بدون پسوند به دستتان رسيده است و نمي‌دانيد كه با چه برنامه‌اي بايد آن را باز كنيد يا اينكه پسوند فايل توسط كسي قبلاً آگاهانه يا ناآگاهانه تغيير داده شده است و حال شما نياز داريد بدانيد پسوند درست آن چيست. TrID يك ابزار كمكي است براي شناسايي نوع فايل بر اساس امضاي باينري آن مي‌باشد. مزيتي كه اين ابزار نسبت به ابزارهاي مشابه دارد، توانايي آن در يادگيري و هوشمند بودن آن است به نحوي كه مي‌توان آن را به نحوي آموزش داد كه بتواند نوع فايل‌هايي كه امضايشان در مجموعه امضاهاي اوليه وجود ندارد را نيز با سرعت و دقت مناسب و به روشي خودكار تشخيص دهد. TrID از يك پايگاه داده كه دائماً در حال گسترش است (و از سايت نرم‌افزار قابل دانلود مي‌باشد) استفاده مي‌كند. با گسترش هرچه‌بيشتر اين پايگاه داده و افزايش تعداد امضاهاي درون آن، دقت شناسايي نوع فايل توسط نرم‌افزار نيز افزايش مي‌يابد. همانطور كه گفتم شما خودتان هم مي‌توانيد اين پايگاه داده را گسترش دهيد يعني با خوراندن فايل‌هايي كه نوع آن براي شما از پيش مشخص است، نرم‌افزار را آموزش دهيد كه نوع فايل مربوطه را بتواند از اين پس تشخيص دهد. بنابراين اين نرم‌افزار محدود به نوع فايل‌ها و پسوندهايي كه تا به امروز ابداع شده‌اند نيست و با بوجود آمدن پسوندهاي جديد، امكان شناسايي آنها نيز به پايگاه داده‌ي نرم‌افزار اضافه خواهد شد. در حال حاضر ۳۸۸۴ نوع فايل توسط اين نرم‌افزار قابل شناسايي مي‌باشد. استفاده از اين ابزار بسيار آسان بوده و كافي است نام فايلي كه بايد مورد بررسي قرار گيرد را به آن بدهيم. فايل توسط اين نرم‌افزار خوانده شده و با استفاده از الگوريتم هوشمند و بر اساس پايگاه امضاهاي باينري، ليستي از نوع فايل به شما اعلام مي‌شود (به ترتيب از بيشترين احتمال تا كمترين احتمال). اين نرم‌افزار يك نرم‌افزار خط فرمان (command line) و بسيار كم‌حجم است (۲۵ كيلوبايت) و از آدرس http://mark0.net/soft-trid-e.html قابل دريافت است. جديدترين پايگاه داده‌ي حاوي امضاهاي باينري (با حجم تقريبي ۱.۵ مگابايت) را نيز مي‌توان از همين آدرس دانلود كرد. با استفاده از دستور زير مي‌توانيد راهنماي استفاده از برنامه را مشاهده كنيد.

trid.exe -?

ساده‌ترين نحوه استفاده از برنامه نيز به اين شكل است:

trid.exe -v "file-path"

كه بجاي file-path، مسير كامل فايلي كه مي‌خواهيد نوع آن را مشخص كنيد قرار دهيد.

مطالب خواندني مرتبط:


 
 

Things you can do from here:

 
 

آپدیت آفلاین برای تمام آنتی ویروسها

offline update file of all important anti virus for Iran and Kurdistan

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via Gerdoo Software News by Gerdoo on 4/3/10

در این مطلب لینک دانلود آفلاین را برای تمامی آنتی ویروسهای معروف و پر استفاده را قرار می دهیم.

هدف از آپدیت آفلاین این است که با دریافت دیتابیسهای به روز شده به شکل مجزا، آنتی ویروسها را آپدیت کرد.این مساله مزایا و معایبی دارد.مهمترین مزیت آپدیت آفلاین برای کسانی است که چند کامپیوتر در دسترس دارند و نمی خواهند تمام آنها را جداگانه به اینترنت متصل و آپدیت نمایند.بنابراین یکبار فایلهای آپدیت آفلاین را میگیرند و از طریق آن تمام دستگاهها را آپدیت می کنند.همچنین کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند و یا اینترنت آنها کند است می توانند فایلهای دانلود آفلاین را از کافی نتها و یا جاهایی که اینترنت پرسرعت موجود است، بگیرند و بوسیله آن آنتی ویروس خود را آپدیت نمایند.اما مهمترین عیب این روش این است که باید تمام دیتابیس را در هر بار دریافت نمایید و امکان دریافت دیتابیس به صورت هفتگی و یا ماهانه نیست و قاعدتا هرروز که می گذرد حجم فایلهای آپدیت آفلاین بیشتر می شود.

آپدیت آفلاین Nod32 Antivirus/ESET Smart Security 3.0/4.0

آپدیت آفلاین این نرم افزارها به طور دوره ای در لینک زیر توسط شرکت گردو قرار می گیرد.قبل از شروع حتما PDF راهنما را حتما مطالعه کنید و مراحل را طبق آن انجام دهید.

دریافت فایل آپدیت آفلاین آنتی ویروسهای NOD32/ESET

آپدیت آفلاین Kaspersky Antivirus/Internet Security 2009/2010

آپدیت آفلاین این نرم افزارها به طور دوره ای در لینک زیر توسط شرکت گردو قرار می گیرد.قبل از شروع حتما PDF راهنما را حتما مطالعه کنید و مراحل را طبق آن انجام دهید.

دریافت فایل آپدیت آفلاین آنتی ویروسهای کسپرسکی

آپدیت آفلاین مجموعه نرم افزارهای شرکت سیمانتک Norton Antivirus:

به لینک زیر بروید و فایل متناسب با نرم افزار خود را بگیرید.آنرا اجرا نمایید تانرم افزار شما آپدیت شود.

سازگار با محصولات زیر (۳۲ و ۶۴ بیت) :

Norton AntiVirus 2010 for Windows XP/Vista/7
Norton Internet Security 2010 for Windows XP/Vista/7
Norton AntiVirus 2009 for Windows XP Home/XP Pro/Vista
Norton Internet Security 2009 for Windows XP Home/XP Pro/Vista
Norton AntiVirus 2008 for Windows XP Home/XP Pro/Vista
Norton Internet Security 2008 for Windows XP Home/XP Pro/Vista
Norton 360 version 4.0 for Windows XP/Vista/7
Norton 360 version 3.0 for Windows XP/Vista
Norton 360 version 2.0 for Windows XP/Vista
Symantec Endpoint Protection 11.0
Symantec Endpoint Protection Small Business Edition 12.0
Norton AntiVirus 2003 Professional Edition
Norton AntiVirus 2003 for Windows 2000/XP Home/XP Pro
Norton AntiVirus 2004 Professional Edition
Norton AntiVirus 2004 for Windows 2000/XP Home/XP Pro
Norton AntiVirus 2005 for Windows 2000/XP Home/XP Pro
Norton AntiVirus 2006 for Windows 2000/XP Home/XP Pro
Norton AntiVirus 2007 for Windows XP Home/XP Pro/Vista
Norton 360 version 1.0 for Windows XP/Vista
Norton SystemWorks (all versions)
Symantec AntiVirus 3.0 for CacheFlow Security Gateway
Symantec AntiVirus 3.0 for Inktomi Traffic Edge
Symantec AntiVirus 3.0 for NetApp Filer/NetCache
Symantec AntiVirus 10.0 Corporate Edition Client
Symantec AntiVirus 10.1 Corporate Edition Client
Symantec AntiVirus 10.2 Corporate Edition Client
Symantec Mail Security for Domino v 5.x
Symantec Mail Security for Domino v 7.x
Symantec Mail Security for Domino v 8.0.x (32-bit)
Symantec Mail Security for Microsoft Exchange v 5.x

دریافت فایل آپدیت آفلاین محصولات سیمانتک

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی :

از آدرس زیر آخرین dat فایلهای McAfee را بگیرید و آنرا اجرا نمایید تا آنتی ویروس شما آپدیت شود.این dat فایل فقط می تواند آنتی ویروس McAfee Enterprise را آپدیت نماید و متاسفانه امکان آپدیت آفلاین برای آنتی ویروسهای خانگی McAfee همانند Total Protection، MaAfee Antivirus ویا McAfee Internet Security وجود ندارد.

لینک دریافت DAT فایلهای McAfee برای آپدیت آفلاین

آپدیت آفلاین آنتی ویروس BitDefender:

از لینک زیر فایلهای متناسب با آنتی ویروس خود را بگیرید و آنها را اجرا نمایید تا آنتی ویروس شما آپدیت شود.

سازگار با محصولات زیر (۳۲ و ۶۴ بیتی):

BitDefender Total Security 2010
BitDefender Internet Security 2010
BitDefender Antivirus 2010
BitDefender Total Security 2009
BitDefender Internet Security 2009
BitDefender Antivirus 2009
BitDefender Total Security 2008
BitDefender Internet Security 2008
BitDefender Antivirus 2008
BitDefender Internet Security v10
BitDefender Antivirus Plus v10
BitDefender Antivirus v10

دریافت فایلهای آپدیت آفلاین BitDefender

آپدیت آفلاین آنتی ویروس Avira :

می توانید فایلهای آپدیت افلاین را متناسب با نوع نرم افزار خود از لینک زیر دریافت نمایید.این فایل به صورت ZIP است که باید آنرا Extract کرده و سپس به Control Panel نرم افزار Avira رفته و از آنجا گزینه Update > Manual Update را انتخاب نمایید و محل فایلها را که Extract کردید به برنامه بدهید تا نرم افزار Update شود.

این آپدیت با نسخه های زیر سازگار است:

Avira AntiVir Personal, Premium and Premium Security Suite from version 9
Avira AntiVir Professional (Windows) from version 9
Avira AntiVir Server (Windows) from version 9
Avira AntiVir SharePoint from version 3
Avira AntiVir ISA Server from version 3
Avira AntiVir Personal, Premium and Premium Security Suite version 8
Avira AntiVir Professional (Windows) version 8
Avira AntiVir Server (Windows) up to version 8
Avira AntiVir SharePoint up to version 2
Avira AntiVir ISA Server up to version 2
Avira AntiVir Exchange
Avira AntiVir MIMEsweeper
Avira AntiVir VSA for SAP

لینک دریافت فایلهای آپدیت آفلاین نرم افزار Avira

آپدیت آنتی ویروس Avast :

از لینک زیر فایلهای متناسب با آنتی ویروس خود را دریافت کرده و آنها را اجرا نمایید تا آنتی ویروس آپدیت شود.

این آپدیت با نسخه های زیر سازگار است:

Avast Antivirus 4.x
Avast Antivirus 5.x
Avast InternetSecurity 5.x

لینک دریافت فایلهای آپدیت آفلاین نرم افزار Avast

آپدیت آنتی ویروس AVG :

برای آپدیت از لینک زیر استفاده کنید.فایل سازگار با آنتی ویروس خود را دریافت کنید و با تنظیم آنتی ویروس آنرا به صورت آفلاین آپدیت کنید.

این آپدیت با نسخه های زیر سازگار است:

AVG Antivirus 8.5
AVG InternetSecurity 8.5
AVG Antivirus 9.0
AVG InternetSecurity 9.0

لینک دریافت فایلهای آپدیت آفلاین نرم افزار AVG

آپدیت آنتی ویروس TrendMicro :

برای آپدیت از لینک زیر استفاده کنید.فایل سازگار با آنتی ویروس خود را دریافت کنید و با تنظیم آنتی ویروس آنرا به صورت آفلاین آپدیت کنید.

لینک دریافت فایلهای آپدیت آفلاین نرم افزار Trend Micro

آپدیت آفلاین سایر آنتی ویروسها :

لینک دریافت فایلهای آپدیت آفلاین نرم افزار Sophos

لینک دریافت فایلهای آپدیت آفلاین نرم افزار F-Secure

لینک دریافت فایلهای آپدیت آفلاین نرم افزار Calm Antivirus


 
 

Things you can do from here:

 
 

نحوه استفاده از کلید در محصولات ۲۰۱۰/۲۰۱۱ کسپراسکی

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via Gerdoo Software News by Support on 8/17/10

Kaspersky 2010

یکی از مشکلاتی که کاربران  درآپدیت  نسخه های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ نرم افزار Kaspersky  با آن مواجه هستند، عدم وجود مکانی برای وارد نمودن  کلیدهای قرار داده شده در سایت است.به طوری که شما مجبورید برای اکتیو کردن برنامه از سریال استفاده نمایید.برای حل این مشکل از روشهای زیر می توانید استفاده نمایید که با انجام آنها قادر خواهید بود بوسیله فایلهای کلید، برنامه را فعال و آپدیت نمایید.

به منظور حل این مشکل ، دو روش وجود دارد:

روش اول: برای نسخه های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ :

اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و بر روی گزینه Licence کلیک نموده و گزینه  Register As a Trial را انتخاب نمائید ، نرم افزار سعی می نمائید به اینترنت متصل شود با توجه به این نکته که اتصال به اینترنت برقرار نیست صفحه ای باز خواهد شد که  با زدن کلید Browse می توانید کلید جدید  را در آن آدرس دهی وانتخاب نمائید.

روش دوم: تنها برای نسخه های ۲۰۱۰ :

۱-بعد از نصب کامل برنامه کسپر اسکی (با انتخاب گزینه Activate Later در هنگام نصب)، برنامه را  اجرا و سپس بر روی منوی Settings در برنامه کلیک نمایید.(یا در Tray سیستم بر روی آیکون برنامه کسپراسکی،کنار ساعت سیستم، کلیک راست نمایید و گزینه Settings را انتخاب کنید.)

۲-از پنل سمت چپ بر روی گزینه Options کلیک و سپس  گزینه  Enable Self-Defense را از حالت انتخاب خارج و بر روی دکمه OK کلیک نمایید.

۳-بر روی آیکون برنامه در کنار ساعت سیستم کلیک راست نموده و گزینه exit را انتخاب نمایید تا برنامه از حافظه خارج شود.

۴-فایل همراه را از لینک زیر دریافت نمایید و آنرا از حات Zip خارج کرده و محتویات آنرا که شامل دوشاخه Skin و Keys است را با توجه به برنامه ای که نصب کرده اید در مسیرهای زیر کپی و جایگزین نمایید :

Kaspersky Anti-Virus 2010: C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 2010

Kaspersky Internet Security 2010: C:\Program Files\Kaspersky Lab\ Kaspersky Internet Security 2010

  1. برنامه را اجرا نمایید و بر روی منوی Settings در برنامه کلیک نمایید.(یا در Tray سیستم بر روی آیکون برنامه کسپراسکی، کنار ساعت سیستم، کلیک راست نمایید و گزینه Settings را انتخاب کنید.)
  1. در پنل سمت چپ بر روی گزینه Options کلیک نمایید،  گزینه Enable Self-Defense را انتخاب و در انتها بر روی دکمه OK کلیک نمایید.اکنون می توانید با استفاده از کلید این محصولات را فعال نمایید.

دریافت فایلهای فعالسازی کلید در محصولات Kaspersky 2010

برای نظر دادن در مورد این پست با کلبک برروی این لینک، از تاپیک مربوطه در انجمن گردو استفاده نمایید.


 
 

Things you can do from here:

 
 

مجموعه جدید گردو ۲۰۱۰ – تابستان ۸۹

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via Gerdoo Software News by Gerdoo on 8/23/10

نسخه ۲۰۱۰ تابستان ۸۸ مجموعه نرم افزار گردو در ۱۴ دی وی دی اورجینال با بیش از ۲۲۰۰ نرم افزار سازگار با ویندوز ۷، ویستا و ویندوز اکس پی.این مجموعه تماما با ویندوز ۷ نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی سازگار است.

تغییرات گردو نسخه ۲۰۱۰زمستان ۸۹ :

نسخه ششم مجموعه گردو پس از مجموعه های قبلی گردو و استقبالی که از سوی کاربران محترم شد اینک درتابستان ۸۹ وارد بازار شد.

این مجموعه که در ۱۴ عدد DVD عرضه شده است.علاوه بر آپدیت تمام نرم‌افزارهای داخل مجموعه و ارائه آخرین نسخه هر نرم‌افزار، مهمترین تغییر این نسخه نسبت به نسخه های قبلی، امکان نصب و اِعمال کرکها به صورت اتوماتیک، بدون دستکاری در سورس نرم‌افزارها است.که این مساله باعث راحتی هر چه بیشتر کاربران در نصب نرم‌افزارها خواهد شد.

همینطور بوتهای این مجموعه نیز نسبت به نسخه قبلی تغییرات زیادی داشته است.ویندوز ۷ نسخه نهایی ۳۲ و ۶۴ بیت شامل تمام ویرایشها از Starter تا Ultimate را می توانید در DVD شماره ۱۴ بیابید.آخرین نسخه ویندوز ویستا ۳۲ و ۶۴ بیت با سرویس پک ۲ نیز در این مجموعه قرار گرفته است. بسیاری از نسخه­های Integrated ویندوز ویستا دارای مشکلات اکتیو شدن است که در ویستای گردو این مشکلات به چشم نمی خورد.

نسخه جدیدی از ویندوز XP با سرویس پک ۳ در داخل DVD شماره ۴ قرار داده شده است که شامل آخرین آپدیتها تا تابستان ۸۹ می باشد.در عین حال که بسیاری از نرم‌افزارهای لازم برای یک سیستم همانند مجموعه کتابخانه‌های .Net Framework تا نسخه ۳٫۵، Adobe Flash Player 10 ،DirectX 9.0 ، Java RunTime ،  مجموعه درایورهای SATA، فونتهای فارسی و بسیاری از نرم‌افزارهای دیگر نیز در داخل این ویندوز اعمال شده است که همراه با نصب ویندوز، نصب می شوند.کلیه مراحل نصب به صورت اتوماتیک بوده و در حین نصب هیچ سوالی همانند سریال از شما پرسیده نمی شود، همچنین این نسخه شامل Internet Explorer 8.0 و مدیا پلیر ۱۱ نیز هست و زبان فارسی این ویندوز نیز فعال شده است.در کنار این ویندوز نسخه دیگری از ویندوز سرویس پک ۳ در DVD شماره ۲ وجود دارد که تنها شامل Internet Explorer 7 و مدیا پلیر ۱۱ می‌باشد و تغییر دیگری ندارد.لازم به ذکر است که نصب این نسخه اتوماتیک نبوده و کاربر در حین نصب باید اطلاعات لازم همانند شماره سریال و سایر مشخصه ها را وارد نماید. همچنین بنابر درخواست کاربران ویندوزهای XP با سرویس پک ۲ و ویندوز XP نسخه ۶۴ بیتی با سرویس پک ۲ نیز به این مجموعه افزوده شده است که می توانید در DVDهای ۹ و ۳ آنها را بیابید.

از دیگر تغییرات این مجموعه می توان به اضافه شدن Acronis True Image Home Edition 2010  اشاره کرد که به شما اجازه می دهد تا با استفاده از آن و با بوت کردن سیستم از طریق این نرم­افزار که در DVD شماره ۵ موجود است از درایوهای خود پشتیبان تهیه نمایید و یا فایل پشتیبانی را که قبلا گرفته اید، برگردانید. در داخل DVD شماره ۵ برنامه Active Boot Disk 5.05 نیز وجود دارد که با بوت سیستم از طریق این DVD و استفاده از برنامه های داخل آن می‌توانید اطلاعات و فایلهای پاک شده، پارتیشنهای فرمت شده کلمات عبور فراموش شده را بازیابی نمایید.

DVD شماره ۶ نیز تغییر کرده است و شامل Windows Recovery BootDisk برای ویندوز XP است که می توان از آن برای حل کردن مشکلات سیستم، برگرداندن سیستمی که دچار مشکل شده است استفاده نمود.البته این نسخه تنها از ویندوز XP پشتیبانی می کند و می توانید از DVD شماره ۸ که شامل Windows Recovery BootDisk  برای ویندوز ویستا و ۷ است برای بازیابی و برگرداندن اطلاعات ویندوزهای ویستا و ۷ استفاده کرد که هم از نسخه های ۳۲ بیتی و هم از نسخه های ۶۴ بیتی پشتیبانی می کند.

مجموعه نرم‌افزار Hiren BootCD نیز همانند سریهای قبلی آپدیت شد و آخرین نسخه یعنی نسخه ۱۰٫۶ در داخل مجموعه قرار گرفته است.مهمترین تغییر این نسخه نسبت به نسخه های قبلی وجود ویندوز XP و یک سیستم عامل کوچک لینوکس به صورت Live است که به شما امکان دسترسی به تمام امکانات ویندوز و لینوکس را به صورت Live و بدون نیاز به نصب می دهد.

همچنین در نسخه های قبلی مجموعه گردو آنتی ویروس kaspersky به صورت بوت در داخل مجموعه قرار می گرفت که در این نسخه علاوه بر آنتی ویروس Kaspersky، آنتی ویروس NOD32 نیز به صورت بوت اضافه شده است که هردوی آنها در داخل DVD شماره ۷ موجودند که از طریق منو می توانید هرکدام را که مایل باشید انتخاب نمایید و سیستم را بوسیله آن بوت نمایید.نسخه نهایی ویندوز Server 2008 R2نیز به مجموعه اضافه شده است که می توانید از طریق DVD شماره ۱۲ برای نصب آن اقدام نمایید.


Gerdoo 2010 چیست ؟

احتمالا شما هم مجموعه های نرم افزاری را دیده اید که شامل تعداد زیادی نرم افزار هستند.هدف اصلی این مجموعه ها این است که تا حد زیادی نیاز کاربران در تمام زمینه های نرم افزاری را برطرف کند.شرکتهای زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و محصولات متنوعی در بازار موجود است .
از آنجایی که شرکت گردو هم چند سالی است در زمینه نرم افزار فعالیت دارد و در بسیاری موارد در بازار نرم افزار ایران جزو پیشگامان محسوب می شود لذا تصمیم بر آن شد تا برای رفع نیازهای کاربران یک مجموعه در این زمینه وارد بازار کند.اولین محصول ما مجموعه نرم افزاری Crown بود که در دیماه ۸۶ وارد بازار شد. پخش این محصول بر عهده شرکت دیگری بود و گردو تنها تولید و پشتیبانی این مجموعه را انجام می داد. پس از این تجربه موفق گردو در این راه مصمم تر گشت و ابتدا Vista Tools 2008 را به بازار عرضه کرد و سپس در مرداد ۸۷ مجموعه Gerdoo 2008 در ۸ عدد DVD به بازار عرضه شد و سپس در سال ۲۰۰۹ دونسخه تابستان و زمستان گردو ۲۰۰۹ را عرضه کرد و اولین نسخه سال ۲۰۱۰ تحت عنوان گردو ۲۰۱۰ – زمستان ۲۰۱۰ در دیماه ۸۸ وارد بازار شد و اینک Gerdoo 2010 تابستان ۸۹ به عنوان ششمین مجموعه با نام گردو قابل تهیه است.
شرکت گردو سعی نموده است تا تمام نیازهای کاربران را با ارائه این مجموعه در نظر بگیرد ولی مطمئنا هیچ کاری خالی از خطا نخواهد بود. ما آماده ایم تمام نظرات و پیشنهادات شمارا بشنویم تا در مجموعه های بعدی به کار بگیریم.
برای سفارش این مجموعه می توانید با شماره ۷۷۶۱۶۲۴۲ تماس بگیرید و یا بر روی دکمه سفارش کلیک نمائید.
اجزاء مجموعه Gerdoo 2010 شامل موارد زیر می باشد:

Bootable DVD :
تمامی DVD های این مجموعه به صورت بوت می باشند و لیست آنها به صورت زیر است:
DVD1: Hiren Boot Disk 10.6
DVD2: Windows XP SP3 with IE7 and WMP 11
DVD3: Windows XP SP2 64bit
DVD4: Windows XP SP3 with IE8 and WMP 11
DVD5: Emergency BootDisk
DVD6: Windows XP Recovery Disk
DVD7: Kaspersky and NOD32 Boot Disk
DVD8: Windows Vista/7 Recovery Disk
DVD9: Windows XP SP2 with IE7 and WMP 11
DVD10: Spotmau 2010
DVD11: Windows Server 2003 Enterprise SP2
DVD12: Windows Server 2008 R2 All Edition
DVD13: Windows Vista Ultimate SP2 32&64bit
DVD14: Windows 7 32&64bit All Edition
یکی از جالبترین بوتهای این مجموعه در DVD شماره ۷ قرار دارد.با استفاده از این DVD و بوت کردن سیستم با استفاده از آن می توانید سیستم را بوسیله آنتی ویروسهای Kaspersky و Nod32 در حالت بوت اسکن نمایید.در بیشتر مواقع وقتی شما ویروسی میشود، دیگر هیچ شانسی برای پاک کردن ویروسها از طریق ویندوز ندارید و تنها راه، پاک کردن کامل ویندوز و نصب مجدد آن است. ویروسها معمولاً بعد از آلوده کردن سیستم اجازه نصب آنتی ویروس جدید را نمیدهند و اگر آنتی ویروسی روی کامپیوتر از قبل نصب شده باشد، سعی میکنند آنرا یا خراب کنند و یا اینکه به نوعی غیر فعال کنند. در چنین مواردی،DVD شماره هفت این مجموعه میتواند کشتی نجات شما باشد. کافی است که با آنتی ویروس Kaspersky  یا Nod32 که در این DVD قرار گفته شده، سیستم را بالا بیاورید و سپس کل هارد دیسک را برای پیدا کردن تک تک ویروسها جستجو کنید. چون این آنتی ویروس به روز شده میباشد، تقریباً همه ویروسها را پیدا میکند و آنها را حذف میکند (البته اگر بدشانس نباشید). علاوه براین اگر به اینترنت از طریق شبکه دسترسی دارید، میتوانید حتی این آنتی ویروس را به روز هم کنید.
برنامه خوداجرا : Gerdoo Autorun

Gerdoo Autorun

برنامه نویسان شرکت گردو با بررسی نیاز کاربران، نرم افزار خود اجرایی را برای مجموعه گردو تهیه کرده اند . با استفاده از این نرم افزار ، می توانید برنامه مورد نظر خود را در بین نرم افزارها جستجو نموده و به نام ومحل قرار گیری تمامی نرم افزارهای موجود در نه عدد DVD ، دسترسی داشته باشید. همچنین با کلیک بر روی دکمه نصب ، می توانید از چگونگی مراحل نصب و اکتیو نمودن برنامه مطلع شده ، تا نرم افزار را بدون مشکل نصب نمائید. امکاناتی همانند توضیحات هر برنامه به همراه تصویر نرم افزار و تقویم شمسی از خصوصیات Autorun اختصاصی گردو است.

کتاب گردونامه:

کتاب همراه مجموعه گردو در این نسخه تغییرات بسیار زیادی کرده است.حجم آن یه ۲۷۲ صفحه A4 افزایش پیدا کرده که به صورت تمام رنگی چاپ شده است.این کتاب رنگی شامل تعداد زیادی از مقالات و آموزشهای گام به گام تصویری است که طرزکار بسیاری از نرم افزارهای مهم این مجموعه در آن آموزش داده شده است به طوری که بعد از خواندن کتاب وانجام مراحل و آموزشها قادر به کار با تمامی این نرم افزارها به  صورت حرفه ای خواهید بود.در این کتاب سطح مطالب برای کاربرات مبتدیتا حرفه ای تنظیم شده است و هه کاربران می توانند از مطالب آن مطابق نیاز خود بهره گیرند.
فهرست مطالب موجود در گردونامه در زیر آمده است:

مقدمه
۸- سایت گردو
۱۰-انجمن گردو
۱۳-برنامه خوداجرای گردو
۱۸-گنجینه ای از دیسکهای طلایی (معرفی بوتهای مجموعه گردو)
۲۰- پارتیشن بندی درایوها (آموزش پارتیشن یندی در حالت بوت)
۲۱- ویندوزها، نصب آ نها، اکتیو کردن (آموزش نصب، فعالسازی و حل مشکلات ویندوزهای XP، Vista و ۷ به صورت گام به گام و تصویری)
۳۸- غیرفعال کردن UAC (آموزش غیر فعال کردن User Account Control در ویندوزهای ویستا و ۷ )
۳۹- نصب صفحه کلید فارسی (آموزش نصب و فعال کردن زبان فارسی در ویندوزهای XP، Vista و ۷)
۴۱- نصب و به روزرسانی سخت افزار روی ویندوز هفت (آموزش نصب و آپدیت درایورهای سخت افزاری در ویندوز ۷)
۴۳-  اکتشاف در اعماق (آموزش مجموعه ای شامل دهها نکته و قابلیت مخفی در ویندوز ۷ به صورت تصویری)
۵۱-شناسه ویروس کشها (آموزش غیر فعال کردن آنتی ویروسها)
۵۸-گردن کلفت (آموزش گام به گام کار با نرم افزار Kaspersky Internet Security)
63-امنیت هوشمند (آموزش گام به گام کار با نرم افزار ESET Smart Security)
68- فراتر از یک آفیس (آشنایی با قابلیتها و امکانات مجموعه جدید آفیس ۲۰۱۰)
۷۲- کاربا فایلهای آفیس ۲۰۰۷ در ویندوزهای قبلی (چگونه فایلهای آفیس ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ را در آفیسهای نسخه قبلی باز کنیم)
۷۳- آفیس با طعم فارسی (فارسی سازی منوها و فرامین آفیسهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷)
۷۴- ساخت PDF در سه سوت (آموزش کار با نرم افزار PDF Factory برای ساخت فایلهای PDF)
75-تبدیل PDF به متن (آموزش کار با نرم افزار ePDF to Text برای تبدیل فایلهای PDF به متن)
۷۶-عکس ها را به متن تبدیل کنید (آموزش کار با نرم افزار ReadIRIS 11.0 برای تبدیل عکسهای دارای متن فارسی به متن قابل ویرایش)
۷۹-کهنه کار (آموزش کار با نرم افزار Nero 10)
82-گوسفند خوشحال (آموزش کار با نرم افزار CloneCD)
83-ایمیج بازی (آموزش کار با نرم افزار Alcohol 120%)
86-دیسک درایو مجازی (آموزش کار با نرم افزار Daemon Tools)
87- استخراج موسیقی (تبدیل سی دی های صوتی و تبدیل فرمتهای صوتی به یکدیگر با استفاده از نرم افزار Easy CD-DA Extractor)
89-تبدیل از جنس ویدئویی (آموزش تبدیل فرمتهای ویدئویی به یکدیگر با استفاده از نرم افزار MediaCoder)
90-آرایشگاه ویدئویی (آموزش برش، ادیت و ویرایش فایلهای ویدئویی با استفاده از Xilisoft Video Editor)
91-دستگاه تبدیل صدا و تصویر (آموزش تبدیل فرمتهای صوتی و تصویری با استفاده از Total Video Converter)
92-نسخه ای حرفه ای تر (بررسی قابلیتها و ویژگیهای جدید Photoshop CS5)
96-چشمی برای دیدن تصاویر (آموزش قابلیتها و ویژگیهای نرم افزار ACDSee 3.0 Pro برای مشاهده و دسته بندی عکسها)
۹۸-عکس برداری از همه چیز (آموزش تصویربردای از صفحه نمایش با استفاده از SnagIt)
99-استودیو مجازی (آموزش تصویربرداری از صفحه نمایش با استفاده از Camtasia Studio)
101-آیکون بسازید (آموزش ساخت، طراحی و تبدیل عکس به آیکون با استفاده از Axialis Icon Workshop)
103-پلی به اینترنت (آموزش ساخت کانکشن اتصال به اینترنت در ویندوزهای ویستا و ۷)
۱۰۶-هورت کشیدن اینترنت (آموزش دانلود در اینترنت با استفاده از Internet Download Manager)
107-شبکه را متر کنید (مونیتورینگ شبکه با استفاده از BWMeter)
108-کبوتر نامه بر (آموزش طرز کار و تنظیم اکانتهای ایمیل با نرم افزار Thunderbird)
110-دستگاه فکسی به نام کامپیوتر (آموزش ارسال و دریافت فکس با استفاده از Snappy Fax)
114-جادوگری با افزونه ها (معرفی تعداد زیادی افزونه و پلاگین برای مرورگرهای Firefox، Internet Explorer، Chrome )
127-مرکز امداد اضطراری (آموزش کامل بهینه سازی و رفع عیوب ویندوز با استفاده از TuneUp Utility 2010)
132-مدیریت راه اندازها (تهیه پشتیبان و آپدیت درایورهای سخت افزاری با استفاده از Driver Magician)
134-سرزمین مرموز رجیستری (آموزش کار با رجیستری و بهینه سازی آن با استفاده از Registry Mechanic)
137-کارخانه بهینه سازی هفت (بهینه سزی وتنظیم ویندوز ۷ با استفاده از Windows 7 Manager)
142-شست وشوی ویندوز (پاک کردن اطلاعات اضافی و بهینه سازی فضای درایوها با استفاده از Windows Washer)
144-پوشه ها را قفل کنید (حفاظت از اطلاعات داخل پوشه ها با استفاده از Folder Lock)
145-قطع روابط (آموزش کار با نرم افزار Unlocker)
146-تماشاخانه فونتها (مشاهده و نصب فونتها با استفاده از FontView)
147-مدیریت موبایل روی کامپیوتر (اتصال موبایل به کامپیوتر و نقل وانتقال اطلاعات)
۱۴۹-به سادگی آب خوردن (بازگرداندن اطلاعات پاک شده با استفاده از Easy Recovery)
151-ساده بازیابی کنید (بازگرداندن اطلاعات پاک شده و از دست رفته با استفاده از GetDataBack)
153-تجسم روح سیستم (تهیه ایمیج از درایوها با استفاده از Norton Ghost)
156-ویندوز کاری (چند آموزش ساده در مورد ویندوز و آفیس)
۱۵۸-بوت از روی دیسک (تنظیم بایوس برای بوت از روی دیسک)
۱۵۹-ویروس کشی زنده (آموزش کار با دیسک شماره ۷ گردو ویروس کشی سیستم در حالت بوت)
۱۶۲-آچار دیجیتالی کامپیوتر (آموزش و معرفی دیسک شماره یک گردو یعنی Hiren BootDisk و ابزارهای داخل آن)
۱۶۴-امداد و نجات سریع (بازیابی اطلاعات پاک شده و از دست رفته در حالت بوت با استفاده از Active Boot Disk)
168- بازگرداندن ویندوز از اعماق (بازیابی ویندوز خراب با استفاده از ERD Commander برای ویندوزهای XP، Vista و ۷)
۱۷۱-گزاش نویس آنلاین (آموزش خواندن فیدهای سایتها با استفاده از FeedDeamon)
172-بازیابی پنجره ها (بازیابی ویندوز خراب با استفاده از ERD Commander برای ویندوزهای XP، Vista و ۷)
۱۷۸-همراهان دیجیتالی (راهنمای خرید و انتخاب نوتبوک در بازار ایران)
۱۸۲-یک کامپیوتر خوب(راهنمای خرید و انتخاب قطعات کامپیوتر در بازار ایران)
۱۸۷-فهرست نرم افزارها (لیست نرم افزارهای داخل مجموعه به همراه توضیحات هر کدام)

لیست نرم افزار های موجود در DVD ها با قابلیت جستجو

توضیحات بیشتر + قیمت و سفارش

برای نظر دادن در مورد این پست با کلبک برروی این لینک، از تاپیک مربوطه در انجمن گردو استفاده نمایید.


 
 

Things you can do from here:

 
 

Friday, October 15, 2010

مشاهده مشخصات کامل سخت افزاری و نرم افزاری یک کامپیوتر با System Informatio...

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via Donbaleh.com by vanhelsing on 10/14/10

با برنامه قدرتمند System Information Viewer بدون نیاز به باز کردن یک پیچ از کامپیوتر به تمام اطلاعات سخت افزاری مورد نیاز خود در کوچکترین قطعه سخت افزاری و هندل کننده های نرم افزاری آن دست پیدا کنید. این نرم افزار مفید قادر است اطلاعات کاملی را درباره سیستم عامل، نرم افزار ها، سخت افزار ها، شبکه و غیره را در اختیار شما قرار دهد. با این نرم افزار قادر خواهید بود اطلاعاتی درباره سیستم عامل خود از کشور و شرکت سازنده تا تاریخ انقضا و قدرت ارتباط با سخت افزار آن به دست آورید. نرم افزار System Information Viewer قادر است اطلاعات نرم افزاری سیستم شما شامل لایسنس ها، کدکهای نصبی، فایل های اجرایی و غیره را به نمایش بگذارید. نرم افزار Information System همچنین تمام اطلاعات سخت افزار های کامپیوتر شما از جمله پردازشگر ها، فن ها، USB ها، رام، کارت گرافیکی، کارت صوتی، پارتیشن بندی دیسک، CD/DVD رام ها و غیره را به طور کامل به نمایش خواهد گذاشت و می توانید از صحت کارکرد آنها اطمینان حاصل کنید. این نرم افزار در زمینه شبکه نیز کاربرد فراوانی دارد و قادر است تمام اطلاعات کارت شبکه به همراه تمام کانکت ها و کانکشن های فعال را به نمایش بگذارد و اطلاعات دقیقی را درباره ی تاریخ و ساعات استفاده از شبکه در اختیار شما قرار دهد. شما با ابزار های قدرتمند این نرم افزار قادر خواهید بود به انجام تغییراتی در شبکه بپردازید که از این جمله می توان به قابلیت تغییر MAC آدرس کارت شبکه، جستجوی آی پی های فعال در شبکه محلی و توانایی Ping آی پی ها اشاره کرد.

 
 

Things you can do from here:

 
 

Tuesday, October 12, 2010

سوگند به اینترنت

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via Donbaleh.com by neutron on 10/11/10

0، 1 (1) این اعداد آسمانی (2) سوگند به اینترنت، آنگاه که ایجاد شد و تاریکیها را محو کرد (3) سوگند به کیبورد وقتی بر دکمه های آن ضربه وارد می شود تا واژه آزادی را تایپ کند (4) سوگند به حافظه رم هنگامی که بیت به بیت آن برای ثبت فریادهای آزادی خواهی اشغال می گردد (5) سوگند به ماوس، وقتی برای انتشار اخبار ستمدیدگان دربند بر آن کلیک می شود (6) سوگند به پرینتر، هنگامی که با حرارتش کاغذ سپید را سیاه می کند تا نامه آزادی را بیافریند (7) سوگند به اینترنت که از آغاز آزاد بوده است و آزادگر است و خواهد ماند (8) آن زمان که دنیا را از فریادهای آزادیخواهان پر می کند (9) اگر همه آسمانها و زمین گرد آیند تا آن را قطع کنند یا از کار بیاندازند هرگز نخواهند توانست (10) و فیلتر کردند و فیلترشکن، آن را نقش بر آب ساخت(11)سوگند به اینترنت، نماد اندیشه، آزادی و برابری(12)به راستی که از لحظه ایجادش، حجت بر همگان تمام شده و دیگر جایی برای خواب و بی خبری و راهی برای دروغگویی نخواهد بود (13) سوگند به اینترنت، سفیر آزادی(14)

 
 

Things you can do from here:

 
 

وحشت نظام از پيوند اينترنتي

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via Donbaleh.com by roshan_122b on 10/11/10

وحشت نظام از پيوند اينترنتي براي شكستن شيشه عمر ديو بر آن حمله نميبرم بلكه خود را به تمامي بر آن ميافكنم نشسته ايد تو خانه پاي اينترنت يك دفعه مي بينيد يك ايميل برايتان آمد كه رويش نوشته: « آقا يا خانم فلاني.. شما مرتكب جرائم اينترنتي شده ايد و بايد در تاريخ فلان خود را به وزارت اطلاعات معرفي كنيد.» نمي دانم شما هم جزو دريافت كنندگانِ اين ايميلها هستيد يا نه ولي اخيرا نظام اين ايميلهاي تهديد آميز را به صورت گسترده براي كاربران فعال اينترنتي ارسال مي كند تا به اين شكل آنها را بترسوند . دربعضي از اين ايميلها ذكر شده كه اگر از فيلتر شكن استفاده كرده باشيد به 8 تا 12 ماه زندان محكوم مي شويد. بر اساس گزارشهاي رسيده در يك مورد براي يكي از اين كاربران 9 ماه حبسِ تعزيري به جرم عضويت و فعاليت در سايتهاي بيگانه بريدند. سايتهاي بيگانه كدوم است؟ ترسِ اين نظام از سايتهاي ضد ولايت فقيه است. مي بينيد از يك طرف كلي خرج مي كند سايتها را فيلتر مي كند بعد از آن طرف جوانها با فيلترشكن راه را باز مي كنند وچراغِ رابطه را روشن مي كنند. خوب خامنه اي طلسم شكسته آن هم تو اين وضعيتِ پتال و درب و داغان, مگر ميتواند اين وضعيت را تحمل كند؟ معلوم است كه نميتواند. بخاطر همين هم مجبور است به ارسالِ اين ايميلهاي تهديد آميز و تلاشهاي مذبوحانه رو بياورد ! اما آخر جوانِ ايراني را كه نميشود با احضار به اطلاعات ترساند. وقتي يلاني مثلِ علي صارمي و علي معزي و ارژنگ داوودي و ساير زندانيان مقاوم از توي زندان آن طور فرياد بيا بيا رو در روي دژخيم سر ميدهند ! ديگر تكليفِ جوانِ ايراني كه روشن است ! شكستنِ فيلتر كه ديگر مينيمم است. اين نسل خيز برداشته كه شيشة عمر ديو ولايت را بشكند! اين حرف ، نكته اصلي اين يادداشت است ، ايام بر شما باد ، پيروز باشيد

 
 

Things you can do from here:

 
 

Saturday, October 9, 2010

ویژگی جدید جی‌میل: با یک نگاه ایمیل‌های مهم‌تر را ببینید

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via Donbaleh.com by persianshik on 10/8/10

اگر جزو آن دسته از کاربران جی‌میل هستید که در روز بیشتر از چند ایمیل نمی‌گیرد، ویژگی جدید جی‌میل چندان به کارتان نمی‌آید. اما اگر هر روز چند ده ایمیل می‌گیرید، وقت زیادی برای خواندن آنها صرف می‌کنید و احیانا در این بین، ایمیل‌های مهم‌تر و دارای اولویت بیشتر را فراموش می‌کنید، حتما از ویژگی جدید جی‌میل استفاده کنید.

 
 

Things you can do from here:

 
 

با Google Instant، نتایج جستجو را بی‌درنگ ببینید

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via Donbaleh.com by persianshik on 10/8/10

دو روزی بود که اگر به صفحه اول گوگل می‌رفتید، بادکنک‌هایی را می‌دید که با عبور نشانگر «موس» از روی آنها، تکان می‌خوردند و وقتی نشانگر را از رویشان برمی‌داشتید، لوگوی گوگل را می‌ساختند، معلوم بود که خبری در راه است و گوگل می‌خواهد سر به سرمان بگذارد ! سرانجام روز چهارشنبه، خبر هیجان‌انگیز اعلام شد و معلوم شد که گوگل جستجوی بی‌درنگ یا Google Instant را راه انداخته است

 
 

Things you can do from here:

 
 

آموزش نوشتن اعداد بصورت فارسی در مایکروسافت ورد 2003 / 2007 (و2010)

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

 
 

Things you can do from here:

 
 

Tuesday, October 5, 2010

جلد 2 قرآن، نسوز و تصویری وحی شد

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 


جلد 2 قرآن مجید با قابلیت های تصویری و نسوزی به بازار عرضه شد. سوره های الجنتی، میمون و خ.ر از جمله سوره های جدید و خواندنی این نسخه از قرآن هستند.
در این نسخه جدید قرآن، علاوه بر رهنمود های الهی برای زندگی پر سعادت دنیوی و معنوی، راه های رستگاری و سعادت جاودانه در محیط های مجازی و شبکه های اجتماعی نیز ارائه گشته.

برای دیدن تصویر بزرگ تر رو عکس بالا با وضو کلیک کنید



 
 

Things you can do from here: