Wednesday, February 23, 2011

۱۸ راه آزاد برای ذخیره هر نوع ویدئویی از اینترنت

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via بالاترین by operator on 2/23/11

به نظر میرسد هرکسی این روزها از سایت های به اشتراگ گزاری مانند YouTube , Google Video , MetaCafe , DailyMotion , Veoh , Break و هزاران سایت دیگر ویدئو ها را ذخیره میکند , تماشا میکند و به اشتراک می گزارد. اگر شما بخواهید ویدئو را بر روی ipod خود تماشا کنید , آن را درون یک فایل معرفی پاورپوینت قرار دهید و یا حتی قبل از اینکه یک فایل ویدئو حذف شود آن را ذخیره کنید , این واقعا ضروری است که بدانید چگونه آن را دانلود کنید , تبدیل کنید یا این ویدئو ها را پخش کنید. به طور کل دو راه برای ذخیره ویدئو از اینترنت وجود دارد و به همین علت من این مطلب را قسمت بندی میکنم : برنامه های تحت وب و برنامه های تحت دسکتاپ.من به شخصه برنامه های تحت وب را بیشتر دوست دارم چون مجبور نیستید رایانه خود را به هم بریزید و سرعت آن را با نرم افزارهای مختلف پایین بیاورید.
با ۲۸ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش علم و تکنولوژی
نظرات

 
 

Things you can do from here:

 
 

Tuesday, February 22, 2011

آیا راهی برای پخش تصویری مستقیم تظاهرات آینده وجود دارد؟

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via بالاترین by roozbehit on 2/21/11

یه بار دیدم تو یه کشوری مثل خودمون با یه چیزی اگه درست فهمیده باشم مثل تلفن ثریا برای سی ان ان تصویر می فرستن
با ۳۲ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش علم و تکنولوژی
نظرات

 
 

Things you can do from here:

 
 

Monday, February 14, 2011

عملیات گسترده «ناشناس» بر ضد دیکتاتور ایرانی

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via بالاترین by niamehr on 2/13/11

خوره‌های کامپیوتر و هکرهای عضو گروه «ناشناس» (Anonymous) که در نقاط گوناگون دنیا پراکنده‌‌اند، تا ساعاتی دیگر (۶ صبح به وقت تهران)حمله‌ گسترده‌ای را بر ضد وب‌سایت‌های تندروی حامی دولت ایران آغاز خواهند کرد. بحث بر سر انتخاب اهداف این حملات در اتاق‌های خصوصی گفت‌وگوی این گروه هم‌چنان در جریان است و آن‌طور که یکی از اعضای «ناشناس» می‌گوید تا کنون «بخش‌هایی از ماشین پروپاگاندای جمهوری اسلامی» به عنوان هدف انتخاب شده‌اند: وب‌سایت‌ فارس‌نیوز، ایرنا (خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی) روزنامه کیهان، رجانیوز، وب‌سایت صدا و سیمای جمهوری اسلامی و سایت رسمی رهبر ایران. در صورت موفقیت زودرس حملات، تعداد اهداف افزایش خواهد یافت. هر کاربری که دسترسی به اینترنت دارد، می‌تواند در حملات گسترده تکذیب سرویس (DDoS) این گروه بر ضد دستگاه تبلیغاتی جمهوری اسلامی مشارکت کند. (با مطالعه این دستورالعمل ساده فارسی می‌توانید در این پروژه سایبری مشارکت کنید.)
با ۴۷ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش علم و تکنولوژی
نظرات

 
 

Things you can do from here:

 
 

Sunday, February 13, 2011

در صورت بروزهر نوع اختلال اینترنت:چه طور ازطریق ایمیل خود مستقیما مطالب را د...

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via بالاترین by ahari on 2/13/11

در آستانه ۲۵ بهمن با توجه به اینکه احتمالا در دو روز آینده کار بسیاری از فیلتر شکن ها مختل شده و دسترسی به سایت هایی مانند توویتر مشکل خواهد شد با کمک این ویدیو آموزش خواهید دید که چه طور از ایمیل خود مطالب خود را در توییتر ‍پست کنیم.
با ۳۰ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش علم و تکنولوژی
نظرات

 
 

Things you can do from here:

 
 

Saturday, February 12, 2011

فیلترینگ وبلاگ‌‎های ارزشی چه زمانی متوقف می‎شود؟

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via Gerdab.ir by info@gerdab.ir on 2/1/11

از ابتدای سال ۱۳۸۹ هر از چندگاهی خبری از فیلتر شدن یکی از وبلاگ‌‎های ارزشی به گوش می‎رسید. حالا دیگر کسی تعجب نمی‎کند اگر مهمترین و جدی‌ترین وبلاگ‌‎های حزب‌اللهی، به تیغ فیلتر گرفتار شوند.

 
 

Things you can do from here:

 
 

بهترین راه ها برای امن نگهداشتن کامپیوترهای شخصی

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 


ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم؛ بسیاری آنقدر در زندگی های دیجتالی مان غرق شده ایم که اگر یک روز اینترنت و گجت هایمان را از ما بگیرند، احساس نا امیدی و یأس خواهیم کرد. پیداست که در دنیای دیجیتال، تنها سرعت و ارتباطات فوق العاده نیست که نصیبمان می شود. گاهی نیز ویروس ها، تروجان ها، نقایص امنیتی و غیره و غیره باعث می شوند که اطلاعاتمان از دست برود و بدتر این که: اطلاعاتمان را به دست افرادی می رسانند که هرگز نمی بایست به آن ها دسترسی پیدا می کردند. در این سری مقاله می خواهیم راه هایی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید پی سی هایتان را هر چه بهتر کنترل نمایید و از دست این کد های مخرب مزاحم خلاص شوید. پس همراهمان باشید.مطمئنا استفاده از برنامه های قابل اعتماد و معتبر و داشت نرم افزارهای امنیتی مناسب(آنتی ویروس و...) شما را بسیار در حفظ امنیتتان یاری خواهد داد.

بیشتر بخوانید


 
 

Things you can do from here:

 
 

استفاده از https در آدرس بار بجای http هم امن تر است و هم باعث میشود خیلی از...

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via بالاترین by irani_sabz on 2/12/11

دوستانی که در ایران زندگی میکنند حتماً متوجه شده اند که در هفته ی اخیر با استفاده از وی پی ان نمیتوان بسیاری از سایتها مانند بالاترین و فیس بوک و توییتر را باز کرد.این روش که برای خود بنده جواب داد و توانستم سایتهای گفته شده را باز کنم استفاده از https بجای http در آدرس بار مرورگر است.این روش هم امن تر است و هم باعث باز شدن اینگونه سایتهای مهم برای 25 بهمن میشود.برای مثال بجای http://balatarin.com/ از https://balatarin.com/ استفاده کنید
با ۳۷ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش علم و تکنولوژی
نظرات

 
 

Things you can do from here:

 
 

Thursday, February 10, 2011

جزوه هایی با حجم کم برای رعایت امنیت در اینترنت- ( وبسایت 25 بهمن )

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via بالاترین by mahsa-s on 2/9/11

هموطنان با رعایت چند نکته کوچک که در جزوه های زیر توضیح داده شده است می توانید کامپیوتر خود را در برابر هکرها امن تر کنید. خواهشمندیم این جزوه ها را که امکان دانلود آنها در داخل کشور مهیاست و در حجم بسیار کم تهیه شده اند برای دوستان خود بفرستید. لطفا آنها را هر چه سریعتر در وبلاگ های خود قرار دهید، به اشتراک بگذارید، به دوستانتان ایمیل و به شبکه های اجتماعی لینک دهید… ما بیشماریم
با ۳۱ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش علم و تکنولوژی
نظرات

 
 

Things you can do from here: