Wednesday, August 25, 2010

دوربین سایبرشات DSC-W530D، فقط برای خانم ها!

وبلاگ آموزش ارتكاب مصاديق جرم هاي اينترنتي آتئيست

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via Weblogina on 4/8/10

چند روز پیش کمپانی ژاپنی سونی از دوربین جدیدی پرده برداشت که انحصارا برای خانم ها طراحی شده است! از قرار معلوم مشخصات فنی DSC-W530D حرف تازه ای برای گفتن ندارد؛ چرا که سونی دوربینی با همین مشخصات را در اوایل سال میلادی جاری به بازار فرستاد که قیمت آن در حدود 200 دلار در امریکا است. اما احتمالا این تغییر طرح از طرف سونی تنها به این خاطر است که سایبرشات متفاوت و جذاب تری را برای مشتریان زن خود به بازار ارائه دهد.

dsc-w350d-2.jpg

مشخصات معمول این دوربین شامل غکس برداری با کیفیت 14.1 مگاپیکسل، زوم اوپتیکال 4x، ال سی دی 2.7 اینچی، قابلیت تشخیص چهره و لبخند، فیلم برداری با کیفیت HD 720p، پورت USB و درگاه کارت حافظه می باشد.

DSC-W350D.jpg

این دوربین در دو رنگ صورتی و سفید که قاب آن با نگین های خاصی تزیین شده قابل تهیه است و به همراه دوربین، وسایل جانبی دیگری مانند بند و کیف نیز به خریداران ارائه می شود.

dsc-w350d-3.jpg

سونی قصد دارد فروش این دوربین را از 23 آوریل (فقط در ژاپن) با قیمت 290 دلار آغاز کند. طبق معمول مشتریان ایرانی باید برای خرید هدیه بعدی خود کمی صبوری کنند تا بتوانند آن را در فروشگاه های ایرانی و البته کمی گران تر از قیمت جهانی بیابند!

Feed Burner

 
 

Things you can do from here:

 
 

No comments:

Post a Comment