Wednesday, August 25, 2010

کارت DVB چیست؟

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via ۞ کلید اسرار ماهواره ۞ by ایرج تاتاری on 8/4/10

کارت DVB چیست؟

DVB Card وسیله ای است که بر روی اسلات PCI کامپیوتر قرار می گیرد و همانند رسیور می تواند کانال های ماهواره ای را پخش و ضبط کند. برای دریافت اینترنت از طریق ماهواره نیز می توان از آن استفاده کرد. این کارت ها با استفاده از برنامه هایی به اسم پلاگین به باز کردن کانال های کارتی می پردازند و از این نظر خیلی قوی هستند.


این کارت ها دارای دو نوع هستند:
کارت های دی وی بی دکودر سخت افزاری: این کارت ها به صورت جداگانه از کامپیوتر دارای سی پی یو هستند و خود کارت مستقلا به انجام کار می پردازد و برای کامپیوتر هایی که دارای سی پی یوی قدرتمندی نیستند مناسب است. از انواع ان می توان به کارت های بر پایه اسکای استار 1 (ss1 Base) مثل خود اسکای استار1 و یا نکزوس (Nexus) اشاره کرد.

dvb


کارت های دی وی بی دکودر نرم افزاری: این کارت ها برای انجام کارهایشان محتاج استفاده از سی پی یوی کامپیوتر هستند. این مدل کارت ها که ارزان قیمت تر از نوع اول هستند سی پی یو های قدرتمندی رااحتیاج دارند. این کارتها قابلیت سازگاری بسیار خوبی با پلاگین ها دارند. از انواع موجود در بازار ایران : کارتهای بر پایه توای هاین (Twin Haine Base) مثل خود تواین هاین، ویژن پلاس، پیناکل و ... و کارت های اسکای استار2 (SS2) و نوا (Nova).


 
 

Things you can do from here:

 
 

No comments:

Post a Comment