Tuesday, November 30, 2010

دسترسی به جي‌ميل در شرایط نامساعد

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 


[منبع: دسترسی به جي‌ميل در شرایط نامساعد]
افراد آنلاين مشتركان فيدي email rss facebook buzz twitter friendfeed delicious

با توجه به اينكه در چند روز اخير، سرويس Gmail دچار مشكلاتي فرازميني شده است و دسترسي به آن به سختي امكان‌پذير مي‌باشد، امروز سرويسي را به شما معرفي مي‌كنم كه مي‌تواند شما را به وصال Gmail تان برساند. البته روش‌هاي متعددي براي دسترسي به ايميلتان در چنين شرايطي وجود دارد. براي مثال: استفاده از نرم‌افزارهاي Thunderbird يا Outlook و تنظيم pop3 يا imap، استفاده از سرويس‌هاي مختلف اينترنتي از قبيل mail2web، mail-inspector، mailreader، netmymail و غيره.

استفاده از سرويس‌هاي اينترنتي مانند مثال‌هاي بالا اين مزيت را دارد كه نيازي به نرم‌افزار و تنظيمات پيچيده نيست و هر كجا كه باشيد مي‌توانيد از اين روش استفاده كنيد. من سرويس‌هاي مختلفي كه براي اين كار وجود دارد را از نظر سادگي كار و عدم نياز به تنظيمات خاص و سازگاري با gmail بررسي كردم و سرويس e-mol را براي معرفي به شما انتخاب كردم.

براي استفاده از اين سرويس، ابتدا به اينجا برويد و در فرمي كه ظاهر مي‌شود، در فيلد اول يعني mail server وارد كنيد: pop.gmail.com و در فيلدهاي بعدي هم نام كاربري و كلمه عبور خودتان در Gmail را تايپ كنيد. در بين گزينه‌هايي كه پايين‌تر ارائه شده است هم مي‌توانيد use imap را تيك بزنيد. حال دكمه Login را كليك كنيد تا وارد شويد. ورود دفعه اول ممكن است كمي طول بكشد اما دفعات بعدي سريع‌تر خواهد بود. حال براي راحتي خودتان، از ستون سمت چپ گزينه‌ي Autofetch را تيك بزنيد تا خود سايت، به صورت خودكار، هر ۵ دقيقه يكبار ايميلتان را چك كند و در صورتي كه ايميل جديدي وارد شده است برايتان نمايش دهد. ضمناً امكان ارسال ايميل، استفاده از Address Book، و جستجو در ايميل و غيره نيز وجود دارد.

استفاده از اين سرويس براي ورود به ساير سرويس‌دهنده‌هاي ايميل نيز امكان‌پذير است و كافي است آدرس pop3 يا imap سرويس‌دهنده‌ي ايميل خود را بدانيد (مثلاً pop.gmail.com براي Gmail).

مطالب خواندني مرتبط:

[منبع: دسترسی به جي‌ميل در شرایط نامساعد]
افراد آنلاين مشتركان فيدي email rss facebook buzz twitter friendfeed delicious


 
 
 
 

No comments:

Post a Comment