Tuesday, December 28, 2010

:: سرگرمیآقای مهدی خزعلی ! با افتخار می گویم : من مقلد حضرت آیت الله اینترنت...

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via بالاترین by mansoor602 on 12/28/10

مرجع تقلید ، منبع اطلاعات و پاسخگوی همه سوالات من اینترنت است . هر زمان که بخواهم در دسترسم است و نیاز به وقت گرفتن ندارد . خمس و زکات نمیگیرد و دروغ نمیگوید و تقیه هم نمی کند . دنیا را همانگونه که هست به من نشان می دهد و دچار فساد اخلاق نمی شود و دست به دزدی نمیزند و کارخانه لاستیک و شکر هم علم نمی کند . من خود را مرید و مقلد چنین مرجع تقلیدی می دانم چرا که همیشه خود را نوکر و خدمتگزار من و امثال من می داند و در مجالس بر صدر نمی نشیند . مرا به گریه نمی اندازد و در باطن بر خریت من نمی خندد . ایکاش دکتر مهدی خزعلی نام آیت الله اینترنت را هم در شمار مراجع تقلید مورد نظرخواهی اش می آورد تا معلوم شود که جوان امروز ایرانی مقلد کدام مرجع تقلید است
با ۴۲ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 
 

Things you can do from here:

 
 

No comments:

Post a Comment