Tuesday, September 7, 2010

قوی ترین و امن ترین V.P.N در حال حاظر !

 
 

Sent to you by گریلا via Google Reader:

 
 

via انجمن نوفیلتر by vpn4irani on 9/2/10

سلام
همونطور که اطلاع دارید این روزها وی پی ان ها کار نمی کنند !
ما برای شما VPN را آماده کرده ایم که علاوه بر اینکه بستن پورت و افزایش ترافیک روی آن تاثیری ندارد،اطلاعات شما را با جدیدترین روش ها کدگذاری(256 بیتی) کرده و نیاز شما را از هر جهت برآورده می کند!

نام سرویس:
iPIG VPN
معرفی :

با استفاده از تکنولوژی قدرتمند AES 256 بیتی IPIG یک کانال امن ایجاد می کند که از ارتباطات ورودی و خروجی شما ( ایمیل ، وب ، IM ،VOIP ، تماس ها ، FTP ، ..... ) در تمام شبکه ها محافظت می نماید .
سپر IPIG داده های شما را حتی از پیشرفته ترین متدهای جاسوسی و جاسوسی آنلاین مانند : "Evil twin attacks" حفظ می کند ، به علاوه نه تنها اطلاعات مهم شما بین کامپیوتر شما و نقطه اکسس وایرلس شما ، بلکه تمام روشهای اتصال امن عمیق در اینترنت توسط IPIG تضمین می شود .

این تضمین می سازد که اطلاعات شما نمی تواند به راحتی در هوا و در نقطه ایی که تبدیل به یک اتصال اترنت می شود به شرقت رود .
برخلاف دیگر تکنولوژی ها IPIG با تمام اتصالات اینترنتی کار می کند (Wifi, WLAN, 802.11 a/b/g, wired ethernet) و نیاز به هیچ نوع ترکیب بندی نحواهید داشت . شما تنها جستجوگر وب ، ایمیل یا نرم افزار چت خود را فعال می سازید و پنهان سازی IPIG را روشن می کنید . IPIG تمام عبور و مرور اینترنتی شما را پیش از ترک PC دریافت و آنان را به طور امن پنهان می سازد.IPIG همچنین با تمامی نرم افزارهای مهم فایروال همچون Zonealarm or Norton Internet Security کار می کند.این نرم افزار در ویندوزهای 2000 ، XP ، 2003 ، VISTA قابل اجراست.


ما فعلا این سرویس را بصورت حجمی ارائه می کنیم بطوری که :

اکانت وی پی ان(VPN) با محدودیت 500 مگابایت <===> یک کارت شارژ ایرانسل 1 هزار تومانی

اکانت وی پی ان(VPN) با محدودیت 1000 مگابایت <===>دو کارت شارژ ایرانسل 1 هزار تومانی

در صورت تمایل سرویس سالیانه هم ارائه می دهیم،برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
برای دریافت هم که خودتون می دونید(کارت شارژ + username+password دلخواه + نام سرویس رو برای ما بفرستین و مشخصات اکانت + آموزش را دریافت کنید )

آدرس ایمیل : vpn4irani@gmail.com
آی دی یاهو : vpn4irani

 
 

Things you can do from here:

 
 

No comments:

Post a Comment